.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان مطالعات انتقال آب مازندران

وزیر نیرو با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف صنعت آب و برق گفت: مطالعات فاز نخست انتقال آب از غرب به شرق مازندران انجام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حمید چیت چیان در نشستی با مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به تعامل مثبت نمایندگان مجلس و مدیران وزارت نیرو گفت: تعامل بین نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی درباره تامین اعتبار مالی مورد نیاز پروژه‌های عمرانی، موجب یک جهش شده و بر سرعت پیشرفت پروژه‌های اجرایی می‌افزاید.

وزیر نیرو با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف صنعت آب و برق اظهارداشت: نقش بخش خصوصی در مشارکت و اجرای طرح‌های آبرسانی و آب و فاضلاب با عقد قراردادهایی به شیوه B.O.O، B.O.T و بیع متقابل می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

چیت چیان با تاکید بر اهمیت موضوع آب در کشور گفت: استان گلستان قطب کشاورزی محسوب می‌شود و آب در این منطقه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی با بیان اینکه تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در این استان اجرا شده و در آینده نیز شاهد اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی بیشتری در این استان خواهیم بود تصریح کرد: اجرای طرح‌های آبی وابسته به تامین اعتبار است و کمبود اعتبار موجب محدودیت و کندی سرعت پیشرفت پروژه‌ها خواهد شد.

وی درباره پروژه انتقال آب غرب به شرق مازندران که از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است گفت: مطالعات فاز نخست این طرح جمع‌بندی و تخصیص آب شرب نیز در آن لحاظ شده که با تامین اعتبار موردنیاز و همچنین روش خرید تضمینی، امیدواریم این پروژه بزودی عملیاتی شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.